Nový používateľ

Do Slovenského národného panela sa zaregistroval nový člen:

Petra z okresu Piešťany Vítame ťa!

Prihlásenie cez Facebook

Otázky a odpovede

Na niektoré často kladené otázky sme pre Vás pripravili odpovede. Pokiaľ nenájdete na Vašu otázku uspokojivú odpoveď, kontaktujte nás na info@narodnypanel.sk


1. Čo je Slovenský národný panel?

Slovenský národný panel je miestom na internete, kde sa registrujú tí používatelia internetu, ktorí sa chcú zúčastňovať prieskumov verejnej mienky na internete a dať tým najavo svoj názor.

2. Kto sa môže stať členom Slovenského národného panela?

Slovenský národný panel je určený pre občanov Slovenskej republiky trvalo žijúcich na území Slovenskej republiky, ktorí majú záujem sa dlhodobo zúčastňovať výskumov verejnej mienky na internete. Minimálny vek potrebný pre členstvo v Slovenskom národnom paneli je 15 rokov.

3. Ako sa môžem stať členom Slovenského národného panela?

Členom Slovenského národného panela sa môže stať každý záujemca, ktorý pravdivo vyplní registračný formulár, vrátane platnej emailovej adresy. Každý člen nášho panela môže mať len jednu registráciu! Vytvorenie viacerých registrácií rovnakou osobou považujeme za hrubé porušenie pravidiel panela!

4. Môžu sa do Slovenského národného panela zaregistrovať aj deti?

Minimálny vek potrebný pre členstvo v Slovenskom národnom paneli je 15 rokov.

5. Čo získam registráciou do Slovenského národného panela?

Registráciou do Slovenského národného panela získate možnosť povedať otvorene svoj názor a navyše získať zaujímavé ceny vo forme odmien z nášho katalógu, hotovosti, ktorú Vám odošleme na Váš bankový účet alebo použiť pre niektorú z charitatívnych organizácií

6. Prečo mám pri registrácii uvádzať osobné údaje?

Veľmi nám záleží na kvalite výskumov a získaných dát. Preto je nevyhnutné, aby ste pri registrácii zadávali pravdivé osobné údaje. Na sociodemografické charakteristiky, ako napríklad pohlavie, vzdelanie, vek a ďalšie údaje sa pýtame preto, aby sme mali obraz o štruktúre Slovenského národného panela. Štatistické spracovanie nám umožní zistiť ako je Slovenský národný panel reprezentatívny vzhľadom ku internetovej a ku všeobecnej populácii Slovenskej republiky.

7. Prečo musím pri registrácii zadávať telefónne číslo?

Aby sme zaistili, že sa do Slovenského národného panela nehlásia ľudia pod falošnou identitou, vyžadujeme pri registrácii uvedenie telefónneho čísla, na ktorom by sme Vás mohli kontaktovať a vykonať s Vami overenie registračných údajov. Telefónne číslo slúži len na vykonanie tohto kontrolného rozhovoru a nie je ďalej využívané!

8. Ako sa zaobchádza so zverenými údajmi?

Všetky údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo chránime a zachádzame s nimi tak, aby nebolo možné ich zneužitie neoprávnenou osobou. Pre prácu s osobnými dátami sme registrovaní na Úrade pre ochranu osobných údajov, tak ako to požaduje Zákon č. 122/2013 Z.z.., o ochrane osobných údajov a o zmene niektorých zákonov zo dňa 1.júla 2013.

9. Má niekto prístup k mojim osobným informáciám?

K osobným informáciám, ktoré ste nám poskytli má prístup poverený a preškolený pracovník našich výskumných agentúr, ktorý sa zaoberá správou Slovenského národného panela. Je vylúčené, aby sa Vaše osobné údaje dostali do rúk ako nepoverených pracovníkov, tak tretích osôb. Vaše osobné údaje nie sú dostupné z internetu.

10. Ako sa môžem zúčastňovať výskumov?

Pokiaľ budete vybraní k účasti do výskumu, budete informovaní prostredníctvom e-mailu, v ktorom budete vyzvaní na prihlásenie do systému Slovenského národného panela. Po prihlásení sa dostanete priamo k odkazu na dotazník. Pokiaľ výskum neprebieha, alebo ste neboli vyzvaní k účasti, nie je tento odkaz aktívny.

11. Čo obnáša účasť na jednom výskume?

Zúčastniť sa jedného výskumu pre Vás znamená vyplnenie jedného on-line dotazníka na adrese Slovenského národného panela. Čas potrebný na vyplnenie jedného dotazníka je závislý na počte otázok - spravidla sa pohybuje od 1 do 25 minút.

12. Musím sa zúčastniť všetkých výskumov?

Budeme radi, keď sa zúčastníte všetkých výskumov, ku ktorým Vás pozveme. Máte samozrejme právo sa výskumu nezúčastniť.

13. Koľko e-mailov mi budete posielať?

Štandardne posielame e-maily potvrdzujúce registráciu. Ďalšie e-maily sa budú týkať výzvy k účasti na práve prebiehajúcom výskume. Pozvánky k výskumom zasielame nepravidelne, všetko závisí na aktuálnom dopyte našich klientov.

14. Akú odmenu získam za účasť na výskume?

Každý výskum je ohodnotený tzv. „oplátkami“ - bodmi podľa dĺžky a náročnosti dotazníka. Za takto získané oplátky si môžete vybrať tovar z nášho katalógu, nechať si zaslať odmenu v hotovosti na Váš účet alebo venovať túto hotovosť na niektorú z charít.

15. Aký je konverzný pomer medzi oplátkami a € pri prevode hotovosti na účet?

Konverzný pomer medzi oplátkami a hotovosťou je 270:1. Tzn., že napr. za 2700 nazbieraných oplátok dostanete 10 €.

16. Aké charitatívne projekty môžem podporovať a ako prebieha vyplácanie peňazí?

V súčasnej dobe ponúkame možnosť podpory slovenských charít UNICEF SK, Únii nevidiacích a slabozrakých Slovenska, projekt Biela Pastelka a charitu Dobrý Anjel. Podpora Vami vybranej charity je možná tým, že Vaše oplátky prevediete na peniaze a my ich pravidelne raz mesačne zašleme vybranej organizácii.

17. Koho mám kontaktovať, pokiaľ mám otázky k výskumu alebo panelu?

V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa Slovenského národného panela nás kontaktujte najlepšie e-mailom na adrese info@narodnypanel.sk.

18. Aké sú nároky na hardware a software?

K účasti na výskume stačí bežný osobný počítač s pripojením k internetu as nainštalovaným WWW prehliadačom so zapnutou podporou Cookies a JavaScriptua nainštalovanú technológií Adobe Flash. V rámci kompatibility s niektorými výskumami neodporúčame používať prehliadač Internet Explorer. Alternativy: Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome.

19. Čo mám robiť, pokiaľ vyplním prvú časť registrácie a nepríde mi e-mail ktorého potvrdením sa dostanem do druhej fázy registrácie?

E-mail, ktorý potvrdzuje prvú časť registrácie, môže prichádzať s určitým oneskorením, ktoré je spôsobené ochranou proti spamu (tzv. graylisting). Toto oneskorenie by nemalo trvať dlhšie ako 1 hodinu. Pokiaľ potvrdzujúci e-mail nedostanete do 4 hodín, napíšte nám na adresu podpora@narodnypanel.sk

20. Ako zmením prístupový email alebo heslo?

Prihlásite sa pomocou svojho užívateľského mena a hesla na http://narodnypanel.sk, potom v menu v ľavej časti obrazovky otvorte sekciu „Nastavenie účtu“ a tu nájdete možnosť zmeniť email, heslo a tiež ukončiť či pozastaviť svoje členstvo.

21. Zabudol som prístupové heslo! Čo mám robiť?

Ak ste zabudli svoje heslo, pod prihlasovacie tabuľkou na www.narodnypanel.sk, kde zadávate e-mail a heslo, ak sa chcete prihlásiť, nájdete odkaz „Zabudnuté heslo“. Potom zadajte svoju e-mailovú adresu, ktorú ste uviedol/a pri registrácii alebo poslednej aktualizácii osobných údajov. Bude Vám doručený e-mail s odkazom a návodom, ako heslo zmeniť. Pokiaľ by Vám e-mail neprišiel do 10min, skontrolujte prosím zložku s nevyžiadanou poštou.

22. Ako zmením svoje osobné informácie?

Zmenu údajov uvedených pri registrácii vykonáte po prihlásení v sekcii „Osobné údaje“. Ostatné needitovateľné položky Vám radi aktualizujeme na požiadanie, ak nám napíšete na podpora@narodnypanel.sk.

23. Ako zruším členstvo v Slovenskom národnom paneli?

Budeme radi, keď budete aktívnymi členmi Slovenského národného panela čo najdlhšie. Pokiaľ sa predsa len rozhodnete zrušiť členstvo, potom je najprv potrebné sa prihlásiť ako člen panela a následne použiť v sekcii „Registračné údaje“ Prihlasovacie údaje možnosť „Ukončenie členstva v slovenskom národnom paneli“. Vaše členstvo v slovenskom národnom paneli môžete zrušiť len Vy osobne. Nepíšte nám prosím so žiadosťou o zrušenie Vášho účtu: z takejto požiadavky nemôžeme overiť Vašu identitu a tým pádom ani zrušiť Váš účet. Taktiež berte na vedomie, že v prípade neaktivity trvajúce aspoň rok si vyhradzujeme právo Vaše členstvo zrušiť.

24. Kam smerovať otázky s prípadnými technickými problémami?

Všetky technické problémy, rovnako ako otázky do Slovenského národnému panela môžete smerovať na adresu info@narodnypanel.sk.

25. Môžem mať účet súčasne v Slovenskom aj Českom národnom paneli?

Nie je možné byť súčasne zaregistrovaný v Slovenskom aj Českom národnom paneli. Vytvorenie dvojitého účtu odporuje pravidlám Slovenského národného panela a môže viesť k ukončeniu Vášho členstva.

26. Čo znamená, že objednávka odmeny z katalógu je vybavená?

Za vybavenú označujeme objednávku odmeny v okamžiku odovzdania Slovenskej pošte. Nie sme už schopný garantovať, po koľkých dňoch bude odmena doručená. Štandardne trvá doručenie Slovenskej pošte 2 - 3 pracovné dni.

27. Čo znamená slovo "oplátka"?

Oplátka, taktiež oblátka, je malé, sladké pečivo :-) (Krátky slovník slovenského jazyka akceptuje obe verzie, aj keď oplátka je skôr nárečovo).
Oplátka je ale tiež podstatné meno od slova oplatiť - dostanete je od nás na oplátku za vyplnenie výskumu.

28. Stránka Narodnypanel.sk sa chová neštandardne, nejde mi zmeniť heslo, nedá sa stlačiť tlačidlo POKRAČOVAŤ atp.

Vo webovom svete Vás to môže stretnúť takmer na všetkých serveroch. Niečo sa niekde zasekne a nemusí to byť hneď chyba na strane poskytovateľa. Ak sa stránka chová podivne, niečo nejde stlačiť tak, ako má, vyskúšajte najprv stlačiť klávesovú skratku CTRL + F5. Tým dôjde k načítaniu úplne nové stránky a vymazanie fragmentov starej podoby stránky (väčšina prehliadačov pre vaše pohodlie a zrýchlenie práce na internete zachováva niektoré prvky stránok prístupné offline, aby ich nemusel stále načítať z internetu).

29. Prečo nefungujú niektoré dotazníky na mobilných zariadeniach iOS alebo Android?

Najčastejší problém je v absencii technológie Adobe flash. Spoločnosť Adobe sa rozhodla ho ďalej nevyvíjať pre mobilné zariadenia. Jediná možnosť je teda ručná inštalácia poslednej verzie doplnku (nemusí byť funkčný na všetkých typoch zariadení):
1 ) Stiahnite a nainštalujte Adobe Flash player v11.1.115.34 pre AndroidOS 4.0 (-TU-) ( Pozor! Aby ste mohli inštalovať balíky z iných zdrojov než len z Obchodu Play, musíte mať toto povolené v nastavení telefónu / tabletu ( [Menu] - Nastavenie - Zabezpečenie - Správa zariadenia - Povolit neznáme zdroje)
2 ) Nainštalujte jednoduchý prehliadač, ktorý vie pracovať s Adobe Flash, napr. Flash Browser (-TU-) Reštartujte zariadenie a inštalácia je hotová. Ak chcete využívať Flash, treba stránky otvoriť v novom prehliadači Flash Browser.
// Pre zariadenia iOS je možné využiť prehliadač Photon Flash Player, ktorý je však spoplatnený (-TU-) //
Technológiu Flash postupne strieda programovací jazyk HTML5, ktorý je úspornejšie a menej náročnejšie, čo všetci používatelia mobilných zariadení určite uvítajú.
// UPOZORNENIE: Tento návod nie je oficiálny, spoločnosť Adobe ani Český národný panel nemôže zaručiť jeho funkčnosť v praxi na akomkoľvek mobilnom zariadení! //

30. Mám nové číslo účtu. Kde si ho môžem zmeniť?

Číslo účtu odovzdávate len jednorazovo pri žiadosti o výplatu zarobených prostriedkov na účet. Uchovávame ho len pre potreby jednej žiadosti, číslo nemožno nikde v profile editovať.

31. Používam prehliadač Internet Explorer a často sa stretávam s tým, že mi výskumy nefungujú.

V rámci kompatibility odporúčame používať napr Mozillu Firefox, Google Chrome alebo Operu. Niektoré výskumy nie sú kompatibilné s Internet Explorerom (verzia 8-11).

32. Chcem si nechať vymeniť oplátky na peniaze, musím tento príjem uvádzať vo svojom daňovom priznaní?

Záleží, aké sú vaše príjmy. Viac informácií nájdete na finančných portáloch, napr. www.finance.sk

33. Odporučil som SNaP svojim známym pomocou pozvánky. Známy sa zaregistroval, ale v prehľade oblátok za neho nevidím pripísanú odmenu!

Ak známy vykonal registráciu pomocou odkazu, ktorý je súčasťou pozvánky, je ešte potrebné, aby splnil nasledujúce 3 podmienky: 1) musí byť overená jeho identita pomocou telefónneho hovoru 2) musí vyplniť „Môj prvý výskum“ 3) aby sme ho pozvali do niektorého z bežných výskumov a takýto výskum musí vyplniť v celom svojom rozsahu (získanie maximálnej odmeny, ktorá je deklarovaná v emailovej pozvánke k výskumu).

34. Chcem otvoriť dotazník, ale stránka sa mi zasekne uprostred načítavania, alebo sa mi nezobrazuje video.

Skontrolujte prosím, či nepoužívate doplnky v prehliadači ako napríklad Adblock (blokovanie reklám), NoScript (blokovanie javascriptu, Flash a ďalších prvkov). Tieto doplnky stačí pred spustením dotazníka vypnúť. Ak ich zabudnete vypnúť, nemôžeme Vám už bohužiaľ zaručiť prístup do dotazníka. Každá pozvánka má iba 1 pokus na otvorenie dotazníka.

 

Čakajte na vybavenie požiadavky

Čakajte na vybavenie požiadavky