Registrácia
-
Čo je Slovenský národný panel?
Slovenský národný panel je miestom, kde sa registrujú používatelia internetu, ktorí sa chcú za odmenu zúčastňovať prieskumov trhu a verejnej mienky. Slovenský národný panel je vlastnený výskumnými agentúrami Nielsen Admosphere, NMS Market Research a STEM/MARK. Našimi klientmi a zadávateľmi výskumov sú slovenské aj zahraničné výskumné agentúry, univerzity, výskumné pracoviská aj štátne inštitúcie.
-
Čo získam registráciou do Slovenského národného panela?
Získate možnosť povedať otvorene svoj názor na najrôznejšie témy a získať za účasť vo výskumoch zaujímavé odmeny z nášho katalógu, peniaze alebo možnosť prispieť zo svojich odmien niektorej z charitatívnych organizácií.
-
Kto sa môže stať členom Slovenského národného panela?
Ľudia starší ako 15 rokov, trvalo žijúci na území Slovenskej republiky, ktorí majú záujem dlhodobo sa zúčastňovať výskumov trhu a verejnej mienky na internete.
-
Ako sa môžem stať členom Slovenského národného panela?
Stačí vyplniť svoju platnú e-mailovú adresu (vpravo na stránke pod záložkou Registrácia), počkať na náš e-mail a pravdivo vyplniť registračný formulár. Nie je možné sa registrovať viac krát ako raz.
-
Môžem mať účet súčasne v Slovenskom, Českom alebo Poľskom národnom paneli?
Neumožňujeme byť členom viac ako jedného z našich panelov (Slovenského, Českého alebo Poľského národného panela). Vyberte si prosím krajinu, kde sa prevažne zdržiavate.
-
Aké sú nároky na hardware a software?
Pre účasť na výskumoch stačí bežný osobný počítač alebo notebook s pripojením na internet a internetovým prehliadačom so zapnutou podporou Cookies, JavaScriptu a nainštalovanou technológiou Adobe Flash. Neodporúčame pre vypĺňanie výskumov používať prehliadač Internet Explorer, s niektorými výskumami nie je kompatibilný. Alternatívou sú napríklad Mozilla Firefox alebo Google Chrome v aktuálnych verziách, bez doplnkov ktoré by mohli blokovať funkčnosť dotazníkov (brániť v prehrávaní videí, blokovať „reklamný“ obsah a pod.).
Osobné údaje
-
Prečo pri registrácii zadávam osobné údaje?
Panel konkrétnych ľudí s pravdivo vyplnenými údajmi potrebujeme, aby sme udržali vysokú kvalitu našich výskumov. Na sociodemografické charakteristiky, ako je pohlavie, vzdelanie vek a ďalšie sa pýtame, aby sme poznali štruktúru Slovenského národného panela a mohli pre vás vyberať správne dotazníky.
-
Prečo musím pri registrácii zadávať telefónne číslo?
Telefónne číslo použijeme jednorazovo na overenie registračných údajov krátkym hovorom. Pokiaľ aktívne nevyberiete možnosť zúčastňovať sa aj telefonických výskumov, už vám volať nebudeme. Ďalej svoje číslo využijete ako bezpečnostný prvok pri zmenách niektorých údajov na svojom účte a pre potvrdzovanie objednávok odmien.
-
Ako sa zachádza so zverenými údajmi?
Všetky údaje, ktoré nám uvediete, starostlivo chránime a zachádzame s nimi, tak aby nebolo možné ich zneužiť neoprávnenou osobou. S údajmi zaobchádzame v súlade s platnou legislatívou.
-
Má niekto prístup k mojim osobným informáciám?
K osobným informáciám, ktoré ste nám uviedli, majú prístup len poverení preškolení pracovníci, ktorí Slovenský národný panel spravujú. Je vylúčené, aby sa vaše osobné údaje dostali do rúk tretích osôb. Vaše osobné údaje nie sú dostupné z internetu.
Členstvo v paneli
-
Ako sa môžem zúčastňovať výskumov?
O zaradení do výskumu informujeme e-mailom. Stačí stlačiť tlačidlo Vstúpiť do výskumu v e-maile alebo v sekcii Výzkumy a oplatky na www.narodnypanel.sk a nasledovať ďalšie inštrukcie. Pozvánky do výskumov chodia nepravidelne, záleží na aktuálnych požiadavkách našich klientov na ľudí s vašimi charakteristikami, t.j. na cieľovú skupinu výskumu. Častejším pozvánkam pomôžete úplným a pravdivým vyplnením informácií vo svojom profile.
-
Čo zahŕňa účasť na výskume?
Zúčastniť sa výskumu znamená vyplniť on-line dotazník, do ktorého dostanete pozvánku. Čas potrebný na vyplnenie je závislý na počte otázok, spravidla sa pohybuje od 1 do 25 minút. Očakávaný čas sa dozviete pred vstupom do výskumu. Aj napriek tomu pre vás môže dotazník skončiť aj skôr, keď nesplníte niektorú z dodatočných podmienok účasti, alebo keď sa už pred vami zúčastnil dostatočný počet ľudí s vašimi charakteristikami. Ideálne je vyplniť výskum naraz, obvykle doň nejde vstúpiť opakovane.
-
Musím sa zúčastniť všetkých výskumov?
Budeme radi, keď sa zúčastníte všetkých výskumov, na ktoré vás pozveme. Povinnosť to ale nie je. Pokiaľ viete, že sa nebudete môcť dlhšiu dobu výskumov zúčastňovať (napr. počas dovolenky), využite možnosť dočasne pozastaviť členstvo v nastavení svojho účtu. Keď panelista na pozvánky opakovane nereaguje, náš systém mu začne automaticky priraďovať menej výskumov.
-
Koľko e-mailov mi budete posielať?
Po registrácii príde e-mail s jej potvrdením. Nasledujúci deň môžete čakať prvú pozvánku do výskumu. Ďalšie pozvánky chodia až po telefonickom overení vašej registrácie nepravidelne podľa záujmu našich klientov. Výnimočne dostanete e-maily s dôležitými upozorneniami k vášmu členstvu. Nikdy neposielame spam.
Oplátky a odmeny
-
Akú odmenu získam za účasť na výskume?
Každý výskum je ohodnotený tzv. oplátkami podľa dĺžky a náročnosti dotazníka. Za oplátky si môžete vybrať odmeny z nášho katalógu, vymeniť ich za peniaze alebo prispieť niektorej z charitatívnych organizácií.
-
Aký je konverzný pomer medzi oplátkami a peniazmi pri prevode na bankový účet?
Oplátky prevádzame kurzom 255:1. Za 2550 nazbieraných oplátok dostanete 10 EUR.
-
Aké charitatívne projekty môžem podporovať a ako prebieha vyplácanie peňazí?
V súčasnosti podporujeme: Úniu nevidiacich a slabozrakých Slovenska, neziskovú organizáciu Dobrý Anjel a Nadáciu Bátor Tábor Slovakia. Peniaze vyplácajú charitám naše materské spoločnosti NMS, STEM/MARK a Nielsen Admosphere spolu s peniazmi z vlastných zdrojov. Výplata prebieha niekoľkokrát ročne formou peňazí alebo nákupom špeciálneho vybavenia.
-
Čo znamená, keď je objednávka odmeny z katalógu označená ako vybavená?
Ako vybavenú označujeme objednávku v okamžiku odovzdania Slovenskej pošte. Štandardne trvá doručenie 2 až 3 pracovné dni.
-
Musím príjem z výmeny oplátok za peniaze uvádzať v svojom daňovom priznaní?
Záleží, aké sú vaše príjmy. Viac informácií nájdete na finančných portáloch, napr. www.finance.sk.
-
V histórii oplátkového účtu nevidím odmenu za odporúčanie členstva známemu, ktorý sa registroval na základe mojej pozvánky. Čo je zle?
Aby došlo k vyplateniu odmeny za nového člena, je potrebné, aby nový člen splnil nasledujúce podmienky:
1) Zaregistroval sa pomocou odkazu, ktorý ste mu / jej poslali (tento odkaz je súčasťou pozvánky).
2) Registračné údaje nového člena musí byť telefonicky overené.
3) Nový člen musí vyplniť potrebný počet výskumov, ktorý je uvedený u každej akcie po rozkliknutí "Pozvanie nového člena".
Zmeny v účte
-
Ako zmením prístupový e-mail alebo heslo?
Prihlásite sa pomocou svojho používateľského mena a hesla na www.narodnypanel.sk a vpravo pod ikonou ozubeného kolieska otvoríte sekciu Nastavenie účtu, kde môžete zmeniť svoj e-mail, heslo, pozastaviť svoje členstvo atď.
-
Zapomněl jsem přístupové heslo. Co mám dělat?
Kliknite na odkaz Zabudnuté heslo blízko tlačidla Prihlásiť vpravo hore na www.narodnypanel.sk. Potom zadajte svoju e-mailovú adresu, na ktorú vám od nás chodia e-maily. Do 10 minút dostanete e-mail s návodom, ako postupovať ďalej. Pokiaľ e-mail nepríde, skontrolujte si prosím zložku s nevyžiadanou poštou.
-
Ako zmením svoje osobné údaje?
Po prihlásení na www.narodnypanel.sk pod odkazom Profil a Osobné údaje. Needitovateľné položky radi aktualizujeme na požiadanie, pokiaľ nám napíšete cez kontaktný formulár alebo na podpora@narodnypanel.sk.
-
Mám nové číslo bankového účtu. Kde si ho môžem zmeniť?
Číslo účtu zadávate jednorazovo pri objednávke prevodu oplátok na peniaze. Používame ho len pre danú objednávku, číslo nie je možné nikde v profile editovať.
-
Ako zruším členstvo v Slovenskom národnom paneli?
Budeme radi, keď zostanete aktívnymi členmi Slovenského národného panela čo najdlhšie a budete sa ďalej deliť o svoje názory. Pokiaľ sa predsa len rozhodnete odísť, prihláste sa pomocou svojho používateľského mena a hesla na www.narodnypanel.sk a vpravo pod ikonou ozubeného kolieska otvoríte sekciu Nastavenie účtu, kde členstvo jednoducho ukončíte. Z bezpečnostných dôvodov nie je možné členstvo zrušiť žiadosťou na e-mail našej podpory alebo kontaktným formulárom. V prípade vašej neaktivity trvajúcej dlhšie ako rok si vyhradzujeme právo vaše členstvo ukončiť sami.
Riešenie problémov
-
Po zaregistrovaní mojej e-mailovej adresy mi od vás neprišiel potvrdzujúci e-mail.
E-mail potvrdzujúci prvú časť registrácie môže prísť s oneskorením. Pokiaľ od nás nedostane e-mail do 4 hodín od registrácie, skontrolujte zložku so spamom a prípadne nám napíšte cez kontaktný formulár alebo na podpora@narodnypanel.sk.
-
Prečo nefungujú niektoré dotazníky na mobilných zariadeniach iOS alebo Android?
Časť dotazníkov našich klientov nie je kompatibilná s telefónmi a tabletmi najmä kvôli absencii technológie Adobe Flash a kvôli veľkosti displeja, ktoré neumožňujú dotazník zobraziť alebo ovládať zamýšľaným spôsobom. S rozšírením mobilných zariadení sa ponuka mobilných výskumov postupne zväčšuje, aj napriek tomu prosím počítajte s tým, že zatiaľ je potrebné väčšinu dotazníkov vypĺňať na počítači.
-
Používam prehliadač Internet Explorer a často sa stretávam s tým, že mi výskumy nefungujú.
Internet Explorer je zastaraná aplikácia. Pokiaľ máte na počítači starší systém, odporúčame nainštalovať pre prácu so Slovenským národným panelom aj na bežné prehliadanie internetu webový prehliadač Mozilla Firefox, ktorý funguje aj so staršími počítačmi. Ďalšou alternatívou je napríklad Google Chrome.
-
Stránka dotazníka sa mi zasekla uprostred načítania alebo sa mi nezobrazuje video.
Skontrolujte prosím, či nepoužívate doplnky v prehliadači ako AdBlock (blokovanie reklám), NoScript (blokovanie JavaScriptu, Flashu a ďalších prvkov). Tieto doplnky stačí pred spustením dotazníka vypnúť. Pozor, do niektorých dotazníkov našich klientov je možné vstúpiť len raz, aby sa zabránilo opakovanému vyplneniu jednou osobou, preto je možné, že druhý krát už nebudete do dotazníka vpustení.
-
Koho mám kontaktovať, pokiaľ mám otázky k výskumu alebo panelu, prípadne keď narazím na technický problém?
V prípade akejkoľvek otázky alebo problému týkajúceho sa Slovenského národného panela píšte cez kontaktný formulár alebo e-mailom na adresu info@narodnypanel.sk.